PIAGAM PELANGGAN
Bagi memastikan perkhidmatan yang ditawarkan memenuhi KPI yang ditetapkan, maka warga FTKW berazam untuk memenuhi keperluan dan kehendak pelanggan menerusi Piagam Pelanggan seperti berikut :
FTKW akan berusaha memenuhi kehendak pemegang taruh, pelajar, ibu bapa, pembekal, industri, penggiat dan pihak media. FTKW berjanji akan memberikan perkhidmatan yang terbaik seperti :
- Menyediakan program dan kurikulum akademik yang unik, relevan dan dapat mewujudkan pasaran baru secara formal dalam bidang teknologi kreatif dan warisan berteraskan keusahawanan dan perkhidmatan secara holistik.
- Memastikan tenaga pengajar yang profesional, berkelayakan dan khidmat nasihat mesra yang memenuhi keperluan pelanggan.
- Menyediakan prasarana yang kondusif selaras dengan keperluan pengajaran dan pembelajaran di peringkat universiti.
- Menyokong dan mendokong usaha memasyarakatkan pemulihan dan pemeliharaan warisan negara secara lestari.
- Membantu menyelesaikan sebarang masalah pemegang taruh dalam tempoh 1 minggu selepas dikemukakan.
Berdasarkan Buku Pelan Strategik FTKW 2010-2020